Beveiliging

Kan ik een gebruiker zelf (tijdelijk) blokkeren?

Ja, je kunt gebruikers blokkeren zodat ze geen toegang meer hebben tot de gegevens van je organisatie.   Kies in Cloud Control > Gebruikers. Kies bij de juiste gebruiker het icoontje met 3 puntjes boven elkaar en selecteer Aanmelden blokkeren.   Je kunt de gebruiker ook zelf weer de-blokkeren.  Kies in Cloud Control > Gebruikers. Kies bij de juiste gebruiker het icoontje met […]

Ik heb een vertrouwelijk serviceverzoek ingediend, kunnen andere collega’s dit ook inzien?

Categories: Beheer en Beveiliging.

Collega’s kunnen je ticket niet inzien. Ook beslissingsbevoegde collega’s kunnen je ticket niet inzien. Alleen jij kunt het ticket inzien door in te loggen met jouw eigen e-mail adres. 

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, kan ik deze zelf resetten?

Categories: Beveiliging en Inloggen.

Er zijn verschillende manieren om je wachtwoord te resetten.  Vraag een beslissingsbevoegde collega je wachtwoord te resetten via Cloud Control.  Als voor jouw organisatie zelf wachtwoorden herstellen is ingesteld ga dan naar: Microsoft Online-wachtwoord opnieuw instellen.

Kan ik inloggen als ik geen Microsoft Office 365 e-mail adres heb?

Categories: Beveiliging en Inloggen.

Voor het aanmelden hebben wij gekozen om je identiteit door Microsoft te laten bevestigen. Heb je geen zakelijk Microsoft account dan kun je helaas niet inloggen. Je kunt wel communiceren over je ticket via de Cloud Control portal, maar alle andere functies zullen niet beschikbaar zijn. Uiteraard kunnen we je heel eenvoudig van een Microsoft […]

Hoe kan ik inloggen in Cloud Control?

Categories: Beveiliging en Inloggen.

Ben je beslissingsbevoegd voor je organisatie, dan kun je inloggen op https://portal.cloudcontrol.nl met je Microsoft Office 365 e-mail adres en bijbehorend wachtwoord. Je hoeft je niet te registreren, het platform kent je al en laat je toe tot waar je vanuit jouw rol toegang toe hebt.