Overzicht & Inzicht

Ik wil graag inzicht in mijn back-ups, waar kan ik dit vinden?

Helaas dit kan nog niet, we werken hard aan deze mogelijkheid.

Er komt een nieuwe collega bij ons werken, kan ik zelf de nieuwe gebruiker aanmaken?

Je kunt eenvoudig zelf een nieuwe gebruiker aanmaken in Cloud Control. Kies: Gebruiker aanmaken of kies in Cloud Control > Gebruikers > Nieuwe Gebruiker 

Er vertrekt een collega, kan ik de gebruiker zelf verwijderen of deactiveren?

Ja, je kunt zelf gebruikers verwijderen. Kies in Cloud Control > Gebruikers. Kies bij de juiste gebruiker het icoontje met 3 puntjes boven elkaar en selecteer Gebruiker verwijderen.   Je kunt zelf gebruikers binnen 30 dagen na verwijderen herstellen. Kies in Cloud Control > Gebruikers. Kies bij de juiste gebruiker het icoontje met 3 puntjes boven elkaar en selecteer Gebruiker herstellen. 

Ik wil graag een overzicht van alle gebruikers, leden en groepslidmaatschappen, kan dat?

Helaas dit kan nog niet, we werken hard aan de mogelijkheid om de lijsten netjes te exporteren. 

Ik wil graag een actueel overzicht van onze Microsoft Office 365 abonnementen, waar kan ik dit vinden?

Kies in Cloud Control > Gebruikers. In de kolom licenties zie je precies welke licenties aan de gebruikers zijn toegekend. 

Waar kan ik een overzicht vinden van onze serviceverzoeken (tickets)?

Kies in Cloud Control > Tickets. Je ziet de actuele open tickets en de onlangs gesloten tickets. Je kunt ook zoeken in alle tickets, kies dan Cloud Control > Tickets > Zoeken. 

Waar kan ik een overzicht vinden van alle actieve diensten die wij afnemen van Compatible?

Kies in Cloud Control > Diensten. Hier vind je per dienst precies wat je afneemt en wat de kosten daarvan zijn. 

Ik ben niet beslissingsbevoegd namens mijn organisatie, kan ik dan wel mijn eigen tickets inzien?

Ja, je kunt dan enkel jouw eigen tickets zien.